Popüler

23 Nisan 2013 Salı

SAM broadcaster üzerinden nasıl radyo yayını yapabilirim?


internet aldı başını gidiyor. bu gidiş şu anda radyo yayını yapabilmeye olanak veriyor. neden olmasın, neden senin de bi radyon olmasın. gerçekten zevkli bir uğraş. bizde bunu nasıl yapabileceğinizi anlatacağız. winamp üzerinden de yapılabiliyor fakat ben SAM broadcaster üzerinden yapmayı tercih ediyorum. daha kaliteli bir yayın için sizde SAM üzerinden yayın yapmayı deneyin.

1. Adım http://spacial.com/sam-broadcaster adresine gidip SAM broadcasterin deneme sürümünü indirmek.




2. Adım yayınımızı www.caster.fm adresinden yapacağız hemen girip üyelik alıyoruz.



3. adım üyelik işlemi tamamlandıktan sonra ana ekranda bulunan start your radio server e tıklıyoruz ve bize birtakım bilgiler yazan bir ekran çıkıyor.



4. adım sam broadcastere gelip desktop B yi seçiyoruz. encoders yazan pencerede + butonuna tıklayıp mp3 lame yi seçiyoruz. ve OK deyip devam ediyoruz.






5. adım server details sekmesine gelip ICE cast 2 yi seçiyoruz. burası server bilgilerimizi gireceğimiz ekran. resimdeki gibi bilgileri girip OK a basıyoruz.












6. adım şuan radyomuz hazır tek yapmamız gereken caster.fm sitesinden START YOUR RADİO SERVER TUŞUNA BASIP sonra SAM broadcasterimize gelip encoders bölümünden casterimizi seçip play tuşuna basmak. 




İYİ YAYINLARRR !!!!!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder