Popüler

23 Ağustos 2014 Cumartesi

Portal sepetinden kurtulma ( tam çözüm )

      


merhaba arkadaşlar bugün bu portal sepeti belasına bende bulaştım. 2 saatlik araştırma sonucunda tam çözümü bulduğumu düşünüyorum. en azından benim bilgisayarda işe yarayan çözümü sizinle paylaşmak istedim. aslında biraz tesadüf oldu. bi sitede çözümü okurken, daha kolay bir çözüm buldum. portalsepetinin kendisinin uninstall dosyası olduğunu öğrendim. gerçekten çok şaşırtıcı ama var. şimdi bu klasörü nerde bulacağınızı göstereceğim.




"C:\Kullanıcı\Bilgisayar kullanıcı adınız \AppData\Roaming\" klasörünün içinde portalsepeti klasörünü bulacaksınız. bu klasörün içine girip uninstall ı tıklayın. silme işleminiz başlayacaktır.

İşlemi yaptıktan sonra bilgisayarınızı yeniden başlatın.
Eğer hala portal sepeti varsa bir de windows klasöründen kaldırmayı deneyin
Son olarak

C:\ Windows \ System32 \ GroupPolicy klasörüne giriş yapın. 
Burada bulunan Registry.pol dosyasını silin 
Eğer dosyayı göremiyorsanız gizli durumda olabilir. Klavyede ALT tuşuna basarak Araçlar / Klasör seçenekleri / Görünüm menüsü altında bulunan seçeneklerden Gizli klasörleri Göster'i işaretleyerek ve Korunan işletim sistemi dosyalarını gizle (önerilen) işaretini kaldır


en son yine olmazsa buradan malwarebytes adlı program ve buradan adw adlı programları indirip deneyebilirsiniz. mutlaka birisi işe yaracaktır.





umarım işinize yarar. portal sepeti gerçekten insanı deli eden bir bela.



Saygılar.


2 yorum:

  1. Ben GroupPolicy dosyasını tamamen sildim. Hatta Program Data altındaki ntuser.pol dosyasını da sildim. Sonra da bilgisayarı yeniden başlattım. Ve hala burda !!! Deliricem.

    YanıtlaSil
  2. en iyisi bilgisayarı geri yüklemektir bilmeyenler yoruma yazsın açıklamalı olarak anlatırım saygılarımla ...

    YanıtlaSil