Popüler

13 Kasım 2013 Çarşamba

Adsenseye Alternatif Olabilecek Reklam Ağı: Ad Dynamo




İnternetten para kazanma umuduyla yaptığım derin araştırmalar sonucunda yeni reklam ağları bulmaya başladım. tabi bunda google adsensenin publisher 
kabulü konusundaki sert politikasının büyük etkisi var.


Koskoca internet aleminde tek olacak değiller ya. neyse araştırmalarım sonucunda afrika merkezli bir per a click şirketi buldum: Ad:Dynamo.



Siteye başvurdum, fakat şaşırtıcı bir şekilde herhangi bir onay filan istemiyor. reklam kodunuzu oluşturuyorsunuz. ve 5 dakika içinde sitenizde reklam görüntülenmeye başlıyor.


Henüz dün gece üye olduğum için herhangi bir kazanç elde edemedim. Fakat umarım elde edeceğim. Siteye mail attım. Türkiyeden gelen tıklara ödeme yapıyor musunuz diye cevap ise hemen geldi. Evet dünyanın her yerinden gelen tıklara ödeme yapıyorlarmış. Hatta sizin siteniz türkçe olduğu için biraz daha spesifik dolayısıyla sizin için daha iyi dedi.


Kendilerini en hızlı ödeme yapan şirket olarak tanımlıyorlar. 


Peki adsense gibi 100 dolar tamamlanana kadar bekleyecek miyiz? diye sorduğunuzu duyar gibiyim. 

Ad:Dynamo ödeme limitleri ise şöyle:

Ad Dynamo Card€ 40

PayPal$ 20 / € 20

Bank Transfer€ 20



Her şey gerçekten güzel duruyor. Fakat Ad:Dynamo henüz gelişmekte olan bir reklam ağı. Bu yüzden fazla advertiseri yok. tahmin edersiniz ki türk advertiseri de yok, bu bizim için en büyük handikaplardan birtanesi. biraz zamana ihtiyaçları var.

Adsenseye bir türlü kabul edilemiyorsanuz, denemekte fayda var.





Reklamlara tık geldikçe burayı güncelleyeceğim. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder